torstai 28. tammikuuta 2010

Joskus onnistaa!

Lähdin eilen shoppailemaan oikein kauppoihin (yleensä vaan netissä...) ja kyllä kannatti!

Olin jo ennen joulua ihastellut sitä Kapahlin Vintage stories mallistoa, joka oli reippaasti kalliimpi kuin muut vaatteet siellä kaupassa ja en raaskinut ostaa. Nyt ne oli "alehinnasta puolet pois" -tangossa. Joka tytölle löytyi jotain.




Pienimmälle ihanin hame 5€ ja siihen löytyi vielä sopiva neuleliivi 6€ (eri mallistoa).



Isommille nämä samanlaiset mekot 9€/kpl. Vanhin sanoin: Jee, mä tykkään mustasta! Eli taisi olla nappiostos hänelle. Keskimmäiselle kelpaa kun saa samanlaisen...

Pienin oli mukana kaupoilla ja kantoi tuota omaa hamettaa (ja luuttusi sillä kaikki lattiat) sen puolisen tuntia mitä siellä oltiin ja oli kovin ylpeä muutenkin. Eli kelpaa =).

Perustelut näille oli sitten se, että näistä tulee 6-v juhlavaatteet.

Samalla reissulla löytyi muutakin kivaa, luistimet ensi talveksi ja mun kauan etsimät kiiltokuva albumit (ne sellaiset kuin meillä kaikilla oli lapsena). Pari vuotta oon katsellut missä olisi ja nyt löytyi Halpa-Hallista.

2 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Kyllä ne on ihania,
jopa nuo mustat:)
Jotain taikaa näissä vintage-vaatteissa on...

NorppaStiina kirjoitti...

Ihania löytöjä. Olen myös kuolannut noita vintage-malliston vaatteita. Mutta en raaskinut eikä meillä edes tarvittu mitään. Harmi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...