torstai 20. elokuuta 2009

Kesästä myöhästyneet

Olen nähnyt muidenkin blogeissa kesästä myöhästyneitä juttuja niin laitan minäkin nämä, jotka valmistuivat vasta nyt.




Trikoo on keinokuitua (jotain mummon vanhaa =)) ja kaava taisi olla Hannah-tunika, jolla nämä leikkasin. Kuva oli pakko ottaa ilman salamaa, kun salamalla tuli niin väärät värit.
Piti tehdä nämä valmiiksi, että saa ompelupöytää taas tyhjemmäksi, nämäkin oli siinä suunnilleen koko kesän... On siellä paljon muutakin vielä...takkia, tumppua, housuja...kyllä ne kaikki joskus valmistuu!

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Nätit paidat! Mulla on kans useempi keskeneräinen juttu oottamassa, kohta varmaan ei ees enää mahdu pojalle, mutta en vaan saa tehtyä :D
Terkuin, ex-Hermione :)

Eliisa kirjoitti...

Kyllä sä olet paljon saanut aikaiseksi! Söpöt paitaset. TUo Hannah-tunikan kaava on mullakin, mutta en ole saanut nutun nuttua aikaiseksi. Olen kyllä sellainen pähkäilijä... Nytkin on tytölle hame leikattuna, mietin siihen sopivaa paitaa, ja hupparia... ilmankos tämä kestää, kun pitäis muka löytää kaavat kaikkiin heti ja pitäs sopia yhteen jne.

Ed. postauksen puserotkin oli tosi kivoja. Sulla on taito nähdä kangas valmiina vaatteena ja tehdä hyvinkin erikoisista kankaista hienoja luomuksia. Se turkoosi tikkikangas Trikeksistä on luonnossa paljon paljon upeampi, kuin tuossa sun kuvassa. Houkutti vähän... kävin maanantaina resoria ostamssa...

Riikka kirjoitti...

Kiva Petra et ilmoittauduit uuden blogisi kanssa! Löytää jatkossakin perille.

Kiitti Elisa! Tänään taas leikkasin yhden pikkuhannahin. Ompelee joskus kun ehtii. Muutenkin oon leikannut vaikka mitä et ompelupöytä pursuilee...
Se tikkikangas on tosiaan luonnossa ihanampaa. Hauskasti sanottu, et oon tehnyt erikoisista kankaista...itse en ole huomannut. Kai se sit niin on =).

Eliisa kirjoitti...

Pitääpä tarkentaa sanojani. Eli olet rohkea kangasvalinnoissa, itse kun olen niin tylsän varovainen (ja liki aina kangas vain yksivärinen, raitainen tai pallollinen...) ja jännitän tehdä vähänkin isokuvioisimmista kankaista jotain. Sinä vaan surautat ja hyvää tulee. Siellä Triteksillä oli se yksi pingviinikangas, sitäkin ihailin, mutta ei mulla päässä leikkaa, vaikka kävi mielessä, että jopa lapselle paita siittä olisi voinut tehdä.

Riikka kirjoitti...

Hei miks kaikki puhyy jostai isokuviopingviinistä ja mä en nähnyt! Oon varma, et olisin halunnut sitä. Ja tietäisin yhden lapsenkin, jonka kaikki lelutkin pitää olla pinguja. Eli jos lahjaa taas tekis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...