keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Kangasesittely (taas!)

Kangaspaketteja saapui postin mukana. Oonkohan kertonut, kun mulla on mukava "oma" postipoika, joka jättää paketin laatikon päälle, jos ei mahdu laatikkoon. Niin en joudu hakemaan postista myöhemmin vaan saan pakettini heti! Perustelu oli se kun oon kuulemma aina kotona...no niin kai olenkin =).






Myllykuksuilla oli postikuluttomuus, jota olin odottanut jo varmaan puoli vuotta niin nyt raaskin tilata omppufroteeta. Ja lisäksi bambujoustofroteeta, johon vähän petyin. Se on tosi pörröistä, mitä siitä voi tehdä?! Kertokaa joku jolla on kokemusta. En usko, että kestää esim. housuina ollenkaan. Ei ainakaan pysy hyvännäköisenä.

Ompustakaan ei ole hajua, että mitä siitä tulisi. Kun tein apinatakkia kesähelteellä niin toivoin, että se olisikin ollut ompputakki. Eli pitäiskö tehdä toinen huppari? Ja Hermionella taas oli tästä ihana lierihattu.




Sitten Kangastukusta taas tuli Nanson kilotrikoota 1 kg. Aika kallista ja ei tullut kovin mieleisiä tällä kertaa. Kaikki on vähän sellaisia että ehkä yöpaita mummolle tms. Eli jäävät kaappiin odottelemaan inspiraatiota.


6 kommenttia:

Eliisa kirjoitti...

Ihanat nuo Omppukangas ja tuo vihreä on myös ihanaa. Mulla on ruskeaa pörröistä froteen tapaista kangasta, ajattelin tehdä siitä hupparin, sellaisen johon ei tule neppareita tms. Eli collage, jossa huppu... Tee tuosta omppukankaasta vaan se huppari. Tulee ihana.

Nauratti tuo sun kommentti mummun yöpaidoista :) Kokeile vaan tehdä paitoja, voi olla hauskakin lapsen päällä isot pallukat - voisko niihin kirjoa jotain simppeliä sekaan? Kävin tänään siellä Triteksissä, tyttö toki seurana, joten en ihan hurahtanut!

-TIINA- kirjoitti...

Itsekin olen haaveillut tuota omppukangasta, haluaisin kaikille siitä hupparit mutta se on aikas tyyristä...

Annika kirjoitti...

Ihania töitä sun blogissa :) Olen käynyt kurkkimassa, mutta jostain syystä ei kommentointi onnistu, selain herjaa jotain suojausasetuksia.. Kokeillaan nyt taas. Mä tilasin joskus tota vihreää bambujoustista, eikä se kyllä silloin ollut noin pörröistä.

Unknown kirjoitti...

Ei mun ostama mangon värinen bambujoustis kyllä noin pörröistä ollut. Housut siitä tein ja epäilin kyllä kestävyyttä kanssa, mutta kun pesee nurin päin niin ihan hyvin on kestänyt eli ei juurikaan ees lenkkejä oo tullut.

Ompusta mulla on kyllä kanssa suunnitelmissa huppari vielä tytölle.

Riikka kirjoitti...

Olen itsekin tilannut aiemmin bambujoustista eikä se ollut tälläistä. Tein siitä ne esikoisen vihreät housut ja vauvan hippiäinen-asun. Ihan erilaista. Nyt tilasin siitä "uusi kuorma saapunut"-kohdasta (siinä oli kivemmat värit) eli kai se uusi kuorma oli sitten erilaista. Kävin tarkemmin lukemassa niin siinä lukeekin, että sopii pyyhkeisiin ja vaippoihin ja kylpytakkeihin. Ajattelin myös, että unipussin sisäpuoli tästä tulisi ihana ja pehmoinen.

Susanna kirjoitti...

Mahdatko vielä lukea tämän kommentin, vaikka tulee näin myöhään. Ostamasi vihreä bambu ei ole joustofroteeta, vaan froteeta. Sopii pyyhkeisiin, kylpytakkeihin ja semmoisiin. Myllymuksujen bambujoustofrotee on pörröisyydeltään Ompun luokkaa, mutta joustavampaa ja pitää tosi hyvin muotonsa. (Kokemus puhuu tässä. :) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...