keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Retroverhon uudistus


Alunperin vanha äp-makuuspussi ja retroverho. Kaikki materiaalit lankoja (ja nappeja) lukuunottamatta asiakkaalta ja minä sain tehdä ihanan työn. On kyllä herkku-kangas, enkä ole ennen tälläistä retroa nähnyt. Tekstit on kuitenkin suomeksi eli varmaan suomalainen kangas kyseessä, tietääkö kukaan tälläisen alkuperää?


Tuli poikamainen makuupussi, kahdet neuvolakortin kannet ja...


vielä lätsät pojille kesään. Kangas tuli todella hyötykäytettyä, vähän jäi verhon alakäännettä, ei muuta =).

7 kommenttia:

NuppuNeula kirjoitti...

Onpa hauska kangas! Ja kivat ompelukset tietysti myös! :)

kewa kirjoitti...

Ohhh, minulla on makuupussi päällystetty samaisella kankaalla mutta keltapohjasena (ja haalari vielä), tämä sininen on veikeä myös;) ja 100km on aikas kansanvälinen merkintä, tietäpä minkämaalainen on, ihanan napakka ja kirkasvärinen oli myös mun verhopalanen (euron kirppislöytö)

Anna-Maija kirjoitti...

Oi, tuosta tuli lapsuus mieleen! Minulla oli pienenä autossa tuollaisella kankaalla päällystetty tyyny (jonka päällä istuin, kun ei ollut mitään turvaistuimia ja korokkeita silloin...)

Ilona kirjoitti...

Minä sain naapurilta lahjoituksena tuosta kankaasta olevan pussilakanan. Pitääpä katsoa, josko valmistajaa näkyisi. En ole vielä raaskinut käydä kankaan kimppuun... :)

Taru kirjoitti...

tulipa kivat :)

Mun Tekemä kirjoitti...

Todella hyvin uusiokäytetty! Kaikki ovat ihania! Kangas on todella mahtava :)

Anonyymi kirjoitti...

Ompa tutun näköinen kangas. Mulla oli tosta kankaasta verhot kun olin lapsi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...