perjantai 9. elokuuta 2013

Kirpparilta idea


Tai idea on ollut jo monessakin blogissa eli tuo virkattujen pitsiliinojen kiinnitys mekkoon. Omassakin mekossa sellainen oli jo vuonna 09. Löysin postauksenkin pitkän haun jälkeen, se on täällä. Oma mekko jäi melko vähälle käytölle, mutta nyt kokeiltiin tytölle tehdä kasvujemmaan isompi mekko.

Raitajoustis on kaapissa odotellut ja nyt sen raaskin leikellä, mutta voi harmistus, se oli virheellistä. Huomasin virheen vasta ommellessa, mutta kyllä tämä käyttöön pääsee, sitten kun koko on sopiva.

Onko tämä jotenkin jouluinen kuitenkin? Pitsiliinat on varmaan ainakin joku joulu mielessä virkannut ja minä ostin ne kirpparilta 2€/3kpl.

Selian puolella vielä tänään kaupanpäällisiä! Ja noshin resoreita vähän jäljellä myös hintaan 9€/m. Ja mitäs vielä... jotain löytyy vielä kympilläkin valmiina vaatteena.

4 kommenttia:

KatiJ kirjoitti...

Ihana mekkonen :)

Tiina kirjoitti...

Ei mulla tullut tuosta joulua mieleen ennen kuin luin sen kysymyksen. :)

pikkupikkuriikki kirjoitti...

Yksinkertaisen kiva! Eikä yhtään jouluinen, päinvastoin, kesäisen raikas ja merellinen mulla tuli mieleen(pitsiliinoista tuli mulla ruorit mieleen..) =)

Unknown kirjoitti...

Kesä minulle tuli mieleen. Kesä, meri ja purhejdus :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...