torstai 17. lokakuuta 2013

Selia 2- vuotta! Arvonnan paikka


Selia täytti 17.10. 2013 2-vuotta

Sen kunniaksi arvotaan!
Arvonta on voimassa reilun viikon ja tapahtuu 25.10. 2013. Palkintona 3 uutta käsityökirjaa:
-Hurmaavat pitsit
-Arigurumijuhlaa ja
-Puutarhapuuhaa lapsille

Voita kiva paketti vaikka joulua ajatellen!

Säännöt:
Saat yhden kommentoimalla tätä postausta. Kerro vaikka joku Selia muisto, niitä olisi kiva kuulla =).
Saat toisen arvan olemalla blogin lukija
Saat kolmannen arvan tykkäämällä Selian facebook sivuista. Huomaa, että tykkäämällä saat myös alekoodin Selian verkkokauppaan. Selian facebook sivut löytyvät täältä, kliks.
Neljäskin arpa tulee, jos linkität omaan blogiin ylimmäisen arvontakuvan tähän postaukseen.

Neljä arpaa tekee jo hyvät mahdollistuudet voittoon! Kerro kommentissasi montako arpaa sinulle kuuluu.

Onnea Selialle ja teille arvontaan!

59 kommenttia:

Mirkka kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana: kommentoin, olen lukija ja sosiaalisessakin mediassa tykkään :D

Kanneli kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana! Kauniita kankaita olen teiltä tilannut:-)

Kerttu kirjoitti...

Oho, kolmella arvalla mukana.
Ensimmäinen muisto sinusta on oman blogini alkutaipaleilta kun pyysit kaavaa lapsen takkiin ja teit vielä vuorin omaan versioosi samankuvioisesta kuin minun tekemässä. Tuli fiilis että oon tehny jotain tosi hienoa kun joku muu haluaa tehdä samantyylisen :D

Noranda kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana! Hyviä Selia muistoja on paljon. Ekana tulee mieleen ihanat Runoratsut ja Laulukala kankaat ja Sateenkariraidasta tekemäni pöllöpaita :) Se onkin yksi lemppareista ja kovassa käytössä ollut ja trikoo on edelleen loistavassa kunnossa! :)

Anonyymi kirjoitti...

Yhdellä mukana!!
Ihania kankaita paljon on ollut näiden vuosien varrella!!
-Killi-

Ulla kirjoitti...

Oi onnea 2-vuotiaalle! Ihania juttuja täällä aina onkin.
Osallistun neljällä arvalla, linkitetty Kadun Aurinkoisella Puolella :)

Piiku kirjoitti...

Onnea 2-vuotiaalle. Neljällä arvalla mukana! :)
Mun ihan lemppari on edelleen se ihanan ihana tummansininen laulukala-joustis. Vieläkin löytyy ihan pikkuset palat jemmassa minkä ompelua tarkkaan harkitsen :)

Sanna kirjoitti...

No kaikilla neljällä mukaan arvontaan!

Hauskimmat muistot Seliasta liittynevät asiakaspalveluun, kun todella nopsalla aikataululla olen tarvittaessa kankaani saanut noudettua.

Ja PALJON ONNEA 2-vuotiaalle!

Vike kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana. Tykkään facessa ja kommentoin täällä.

Tanja kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana: kommentoin, olen lukijana ja tykkään facessa :)! Ja Kiitos hyvästä palvelusta - olen tilannut kangasta ja näin itse ompelevana on aina hienoa saada "listoilleen" uusia, luotettavia ostopaikkoja!

Jessika kirjoitti...

kolmella arvalla mukana, seliasta on pari pipoa teetetty:)

Marjo/MadeByMade kirjoitti...

Isot onnittelut!
Kahdella arvalla mukana (kommentti&tykkääjä).
Paras muisto varmaan liittyy tilaamaani yllätyspakettiin, josta paljastui paljon ihania kankaita :)

Unknown kirjoitti...

Onnea! Tänään on myös minun syntymäpäivä ;) Hyvä ja nopea asiakaspalvelu tulee Seliasta mieleen. Kolmella arvalla mukana ;)

Unknown kirjoitti...

4:llä arvalla mukana!

Jaana K. kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana!

Henna73 kirjoitti...

Kolmella ekalla arvalla mukaan :)

Mulle Selia on ollu kauniita kuvia ja ihania vinkkejä :D

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla: seuraan blogia ja facebookia, ja verkkokaupassa vierailen harva se päivä katselemassa. Ihania kuoseja ja laadukkaita yksivärisiä peruskankaita! Keltainen runoratsu -joustofrotee on ollut paras hankintani. Siitä tuli itselleni mekko, joka on kerännyt ihastelua niin lapsilta kuin aikuisiltakin :)

Ansku

Hanna.T kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana! Muistan, että ihastuin aikoinaan sun lätsiin!

Matsku kirjoitti...

Mukana kahdella, eli kommentin lisäksi olen jo pidempään tykkäillyt facebookissa :)

Nanna kirjoitti...

Onnittelut! Kahdella arvalla mukana.

Hanna / Marakantti kirjoitti...

Kolmella arvalla mukaan ihanaan arvontaan. Onnea 2-vuotiaalle! Noin kaksi vuotta sitten minunkin ompeluharrastukseni sai tuulta siipiensä alle ja Selian kankaille sitä jo silloin harjoiteltiin :)

NuppuNeula kirjoitti...

Mukaan! Kaikki neljä arpaa käytössä. :)
Ja onnittelut 2-vuotiaalle!

NuppuNeula kirjoitti...

Ups, muisto unohtui. :) Yksi Seliaan liittyvä muisto on se, kuinka olen monesti tehnyt tikusta asiaa, kun olen lähtenyt kaupungille... "Lähetäänpäs lapset leikkipuistoon! Ihan nopeesti vaan haetaan yks paketti siitä postista ensin." Ja Pärinät ja Puutarhapiilot on ihmetelty ja ihasteltu heti siellä reissuilla. :)

Heluna kirjoitti...

Onnea kaksivuotiaalle! Kolmella arvalla mukana (kommentti, lukija, fb) arvonnassa :)

Erja kirjoitti...

Lämpimät onnittelut! Seliassa on loistava asiakaspalvelu ja Selian omat kankaat (varsinkin Ilmatar) ovat paras 'muisto'.

Tiinakk kirjoitti...

Mukana kolmella arvalla.
89tmsk@gmail.com

Kirsi kirjoitti...

Paljon onnea! Neljällä arvalla mukana arvonnassa. Selian omat kankaat on ihan mahtavia. Lisäksi olen aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua. =)

Arja kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana. Olen lukija ja tykkään :-) Ihania kankaita olen tilaillut, varsinkin puutarhapiilo ja aurinkoinen olivat sellaisia joita piti heti päästä saksimaan....

Minna kirjoitti...

ONNEA 2-vuotiaalle!
Kahdella arvalla mukaan kirja-arvontaan (kommentti + lukija). Blogista saa hyviä ideoita ja kaupassa on ihania kankaita.

minnapo1@gmail.com

Mammutti kirjoitti...

Arvalla mukaan, jos onni potkisi...
Vuosia sitten voitin arvonassani ommellut lapaset, joita tyttäreni tykkäsi pitää ja loppuun ne käyttikin.

Allihaahka kirjoitti...

Onnea! Kolmella arvalla mukana. :)

Heidi Pii kirjoitti...

Hyppään kahdella arvalla mukaan ja onnittelen isosti 2-vuotiasta blogia! Käyn täällä säännöllisen satunnaisesti kurkkimassa ja keräilemässä ompeluinspiraatiota (eli lähinnä kadehtimassa mielettömiä luomuksia).

Ihanat kirjat palkintoina! :)

hanna-naa kirjoitti...

Onnea! Kolmella mukana. Kaaauan olen seurannut eli noin neljän vuoden ajan ja mielenkiinnolla klikkaan aina tänne. :)

Elmiira kirjoitti...

Kauniita kankaita ja kahdella mukaan.

Yomm kirjoitti...

Onnea! Kolmella mukana koittamassa onnea :)

Anonyymi kirjoitti...

onnea! Mukana kahdella arvalla.. :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnittelut!
1 arpa.
-minttu47-
minttu47@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Yksi arpa minulle, kiitos!
Hiisukas (hiisukas@gmail.com)

Pirkko kirjoitti...

Yks arpa mulle. Selia tulee mieleen aina nuorimmaisen kanssa neuvolassa käydessä - neuvolakortin kannet kun on Selian tuotantoa. Onnea kaksivuotiaalle!

mirya kirjoitti...

kolmella arvalla mukana, kolmmentoin, olen lukija ja tykään facessa :-)
Paljon on inspiraatiota täältä saatu näiden parin vuoden aikana. Olen seurannut blogiasi liki alusta asti ja jokaisen postauksen lukenut :-)

AnuH kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana. Olen lukija, kommentoin ja tykkään facessa. Ihania aplikaatioita ym. olen saanut sinun kautta toteuttaa. Ideoita itsellä riittää vaan ei ompelutaitoa, joten ihanaa, että sinun kautta saa niitä toteuttaa :) Paljon onnea Selia ja menestystä jatkossakin yrityksellesi Riikka.

Anonyymi kirjoitti...

Yhdellä arvalla mukaan. Onnea Selialle sekä kiitos hyvästä ja nopeasta asiakaspalvelusta :) Ehdoton kangas-suosikki valikoimastasi on ollut puutarhapiilo, josta onkin viime viikkoina valmistunut useita vaatteita ja lisää on tekeillä. On mukava päästä toteuttamaan itseä mieluisten kankaiden avulla. -Ap

Tanja K kirjoitti...

Muistosta tuli mieleen, että minulla odottaa kaapissa joutsen-kangasta vaan en meinaa tohtia ruveta sitä leikkaamaan. Kun haluttaisi saada siitä sitten justiinsa hyvä vaate eikä vain sinnepäin.

Kahdella arvalla mukana arvonnassa, lukija kun olen, mutta en FB:ssa. Harmi, jos vaan siellä saa alekoodin.

Ehtoisa emäntä kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana.

Ehkä ihastuminen Laulukalaan on ensimmäisenä mieleen tuleva muisto. Sittemmin kangas on palvellut hihattomana mekkona ja pienen pojan puserona.

Tiinakk kirjoitti...

3 arpaa
89tmsk@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Ihana palkinto! Kokeilen onneani yhdellä arvalla. Omat ihanat muistoni liittyvät tähän blogiin josta olen saanut pljon inspiraatiota. Viimeeksi surautin lapselleni neuvolakortin kannet.

-Shiva-
suddenconnection(at)hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Yhdellä arvalla.Olen ostanut viimeksi pärinä-kangasta.Ompelen lastenlapsille.
Paljon hyviä vinkkejä olen saanut.
hey_poola (at)luukku.com

maarit kirjoitti...

1 arpa. Ihania juttuja täällä sivulla!!
maison@luukku.com

heidi kirjoitti...

Taitaa olla kahdella arvalla mukana.

Minusta teillä on todella kivoja kuoseja noissa kankaissa.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania muistoja liittyy Runoratsu-kankaaseen josta tehty tunika on lempivaatteeni.
Yksi arpa!
Nimim. Aada
aho_immonen(at)hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Yhdellä mukana, marianna1@luukku.com

Unknown kirjoitti...

Kaksi arpaa. Parhain muistoni seliasta on se kun aivan ensimmäisenä tilasin pärinä kangasta. Riikka oli sen salaa lisännyt jo nettikauppaan ja minä satuin vierailemaan sivulla juuri samaan aikaan :)

Unknown kirjoitti...

Liityn lukijaksi, joten kolmella arvalla mukana. Onnea Selia!

Unknown kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana, liityn blogisi lukijaksi. Onnea Selia!

Leea kirjoitti...

Kolmella mukana, fb, lukija ja tykkääjä :)
Rakastan sitä niin suomalaista maisemaa, tiirat ja joutsenet!!

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea. Ihana nimi yrityksellä. Kahdella arvalla mukana :) -helynä-

katjuska kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana. Taisin tutustua blogiin ja facebook sivuihin kangaskauppaan tutustumisen jälkeen ja siitähän se sitten lähti... :)

Katja kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana :) Tuttu TOEsta ;)

Mieluiten ottaisin tuon hurmaavat pitsit <3

Katja / Lauriida

Athena kirjoitti...

kaunista. mä olen kolmella mukana. x_unrated at hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...